Log in
SUPORT.
Suntem pregătiți să te susținem 24/7 atât tehnic cât și consultativ!
Împreună putem face posibil
sejururi memorabile
în case remarcabile!
Descoperiți servicii complete de administrare și gestionare a
închirierii pe termen scurt (în regim hotelier).
Deblochează potențialul de venit al proprietăți tale cu Open House apartments.
Ca punct de referință, suntem o companie specializată în administrarea proprietăților de vacanță închiriate pe termen scurt (Regim Hotelier).
Sistemul nostru unic de servicii complete va acoperii toate operațiunile precum a unui hotel.
Ne focusăm cu pasiune pe oferirea de sejururi memorabile în case remarcabile, formula noastră dovedită bate concurența și maximizează potențialul de venituri, astfel în cât să poți culege roadele unui flux constant de venituri pasive.
Folosim un proces ușor de urmat pentru a pregăti o proprietate înainte de listare, ne asigurăm că vei primi oaspeți în cele mai bune condiții .
Asigurăm curățenie după fiecare oaspete sau coordonăm echipa ta proprie, intervenții, mentenanță și întreținere, aprovizionare cu consumabile.
Oferim suport 365/24/7, răspundem la telefoane târzii în noapte, preluăm rezervări, răspundem tuturor cererilor venite din platforme în cel mult 15 min.
Intervenim la orice solicitare venită din partea oaspeților, comunicam deschis cu ei și răspundem nevoilor lor.
Nu rata oportunitatea de a intra în industria ospitalieră!
Industria turismului și a închirierilor pe termen scurt (Regimul Hotelier) este în plină expansiune și se schimbă zilnic, iar ospeții rezervă case de vacanță mai mult ca niciodată!
Nu îți poți permite să pierzi timpul gândindu-te la cum să te asiguri că oaspeți vor rezerva de la tine.
Pune la lucru expertiza și tehnologia noastră exclusivă și începe să obții mai multe rezervări, mai mute recenzii de cinci stele, mai mulți bani și mai repede decât dacă ai face totul singur!
Spune-ne despre proprietatea ta pentru a vedea dacă se califică.
Lasă echipa de asistență să te pregătească pentru succes.
Vezi proprietatea ta live, market-tată pe toate platformele de top
Stai liniștit, obține mai multe rezervări, fără nici un stres și acordă-ți mai mult timp liber.
Atunci când devii partener cu Open House Apartmetns, poți face acest lucru cu încredere deoarece vei fi acoperit de Garanția noastră 100% fără riscuri. În cazul extrem de puțin probabil că nu ești mulțumit de serviciile de administrare pentru proprietatea ta după șase luni, îți vom rambursa fiecare leu din taxa de administrare fixă fără nici o problemă!
01
Fără contracte pe termen lung
Nu există două proprietăți la fel, așa că nici două contracte nu ar trebui să fie. Vom colabora cu tine și ne angajăm în scris cu un contract care se potrivește nevoilor tale, și nu îți solicităm să te angajezi într-un contract pe termen lung.
02
Încasezi direct în contul tău
Pentru ca ne place să fim transparenți, mergem mai departe și am implementat ca toate rezervările le vei încasa direct în contul tău bancar, iar la final de lună îți facturăm taxa de administrare.
03
Reducem taxa de implementare platforme
Reducem taxa noastră inițială de implementare cont de 359 euro la 129 euro și păstrăm în continuare calitatea serviciilor, consultanța profesională și implementarea proprietății tale în sistemul nostru cu un proces ușor, structurat și organizat.
Taxele de administrare Open House Apartments sunt adaptate pentru fiecare proprietate unică în parte.
Utilizăm o structură dinamică a taxelor noastre de management, ele încep de la 10% și pot varia până la 30% din venitul brut al proprietății în funcție de nevoia și de implicarea fiecărui proprietar.
Fiecare proprietar are acces la date in timp real despre oaspeți și rezervările lor prin aplicația Desktop și Aplicația mobilă.
Se trimit notificări în timp real despre fiecare operațiune realiză
La un click distanță ai acces la toate datele centralizate în aplicația cu o interfață modernă și ușor de folosit. Gestionezi ușor totul de la distanță.
De asemenea o întreagă echipa va avea acces la aplicația mobilă, va fi mult mai productivă și ușor de gestionat, chiar și într-o zi aglomerată.
Întrebări frecvente
Abordarea noastră cu privire la gestionarea și administrarea proprietăților închiriate în Regim Hotelier, este puțin diferită, așa că este posibil să ai câteva întrebări. Iată cele mai frecvente lucruri despre care ne întreabă proprietarii ce sunt în situația ta!
Open House apartments este o companie ce administrează proprietățile închiriate în scop turistic (Regimul Hotelier), însă și administrarea în sistemul clasic (închirierea cu luna). În prezent suntem activi doar în Timișoara și avem în plan extinderea către principalele orașe din tară cu potențial turistic, și nu numai.
Modelul nostru de administrare este diferit față de concurență și venim cu o abordare nouă pe piața din Romania, acest sistem de administrare este conceput ca o afacere pentru proprietari, ce îi ajută să descopere un alt mod de a debloca potențialul proprietății lor, într-un alt fel față de închirierea clasică.
Partea frumoasă este că ei se pot implica în afacere oricât le permite timpul, pot alege de la implicare totală pană la nici un fel de implicare, iar noi venim cu suportul, tehnologia, echipa și procesul pentru a le obține venituri pasive.
Prin câți va pași simpli, în primul rând luați legătura cu personalul nostru, fie telefonic fie prin formularul pus la dispoziție aici - Aceștia vor vedea dacă proprietatea ta se califică pentru acest tip de afacere/închiriere, apoi împreună veți trece prin informare-a serviciilor noastre, veți primii o analiză de piață împreună cu o simulare de venituri, apoi vei alege planul de servicii care ți se potrivește. După alegerea planului, vom semna un acord de administrare și vom demara procesul de inițiere a proprietăți.
Da, deocamdată activăm doar pe Timișoara și Arad. Avem în plan pe viitor extinderea și în alte orașe. Deocamdată pentru alte orașe strângem cererile și feeadback-ul proprietarilor. Dacă deții o proprietate în alt oraș și dorești să colaborăm, te rog completează aici acest formular și revenim cu noutăți cât de curând.
Open House apartments oferă servicii complete de administrare, aceste servicii includ:
Prin partenerii noștri oferim și aceste servicii la prețuri reduse.
Vezi aici toate serviciile noastre.
Open House apartments respectă regulile casei impuse de proprietar. Aceste reguli și nu numai, țin de tine pe care le accepți sau nu, ele sunt stabilite încă de la început și vor fi menționate în manualul și regulile casei, iar fiecare oaspete va cunoaște aceste reguli înainte de cazarea la proprietate. Încălcarea acestor reguli de către oaspeți vor fi sancționate conform politici proprietăți.
Toată lenjeria și prosoapele sunt duse la spălătoriile profesionale din oraș unde vor trece prin procedeul de spălare precum cel hotelier, apoi sunt uscate, călcate și ambalate gata pentru a fi din nou utilizate. Această procedură se repetă după fiecare oaspete.
În funcție de planul de servicii ales de tine în colaborarea cu noi. Acest serviciu este opțional, însă cei mai mulți proprietari preferă planul de servicii unde este inclusă aprovizionarea cu consumabile de către noi din stocul propriu.
În funcție de planul de servicii ales de tine în colaborarea cu noi. Acest serviciu este opțional, însă cei mai mulți proprietari preferă planul de servicii unde este inclusă curățenia după oaspete.
Lăsăm acest serviciu opțional pentru acei proprietari ce au timpul necesar să facă ei sau au echipa proprie de curățenie. Totuși, chiar și așa, noi vom instruii și coordona conform procedurii noastre personalul de curățenie.
Vezi aici procedura noastră completă de curățenie.
Simplu, va trebui să completați aici acest formular cu datele proprietăți, apoi, după ce va ajunge la noi, analizăm proprietatea și locația unde se află, ea trebuie să respecte câteva criterii pe care noi le căutăm la o proprietate pentru ca ea să aibă un randament bun pentru acest tip de afacere.
În cel mult 48 de ore te vom contacta și îți vom spune dacă se califică proprietatea sau ce ar trebui să faci pentru a se califica.
Nu îți solicităm să te angajezi într-un contrat pe termen lung, toate contractele noastre sunt de la lună la lună.
Nu avem un contract STAS, abordăm diferit fiecare nevoie de administrare în parte. Chiar dacă optezi pentru o colaborare cu noi pe termen lung, avem o clauză de reziliere de 30 de zile.
Pentru că modul nostru de administrare este conceput ca o afacere pentru proprietari, venim și cu câteva planuri de servicii unde taxele sunt gândite pentru a maximiza profitul tău în funcție de timpul și implicarea ta.
Vezi aici planurile de servicii și taxe.
Desigur că nu, poți alege oricând să folosești proprietatea pentru tine sau prietenii tăi, iar acest lucru îl poți face ușor, din panoul de bord al proprietarului unde ai acces la calendar în timp real, poți bloca zile în calendar pentru ce perioadă dorești.
Ca în orice afacere există și riscuri, de exemplu să ai parte de un oaspete petrecăreț, o pagubă lăsată în urma unei rezervări, sau probabil un grad de ocupare mic. Însă toate aceste riscuri sunt mai mici când lucrați cu un administrator de proprietăți.
Prin serviciile noastre venim cu soluții de rezolvare pentru fiecare exemplu menționat mai sus și multe altele, astfel reușim să micșorăm sau să le eliminăm.
În plus venim și cu GARANȚIA noastră 100% fără riscuri, în cazul puțin de probabil că nu ești mulțumit de serviciile noastre de administrare pentru proprietatea ta după șase luni, îți vom rambursa fiecare leu din taxa de administrare fixă fără nici o problemă!
Vom lista proprietatea ta pe cele mai căutate platforme de rezervări din lume, acolo unde oaspeții caută, precum AIRBNB, BOOKING.com, VRBO, etc, însă vom lista și pe platformele cu anunțuri imobiliare din tară.
În acest fel ne asigurăm că vin rezervări din toate părțile și creștem gradul de ocupare al proprietății.
Proprietarul de regulă, prin modul nostru de administrare, afacerea este la tine, la fel și banii!
Vom seta încă de la început ca toate încasările din rezervările oaspeților să ajungă direct în contul tău bancar, aceasta înseamnă că ești 100% în control.
Desigur, proprietarul poate desemna și o terță persoană care va încasa banii din rezervările oaspeților.
Foarte simplu, vei primii acces la ”Platforma de proprietar” , unde vei vedea toate detaliile fiecărei rezervări, accesul la calendar în timp real ce te va ajuta să-ți planifici vacanțele sau previziunile de venituri în avans. În plus poți opta ce tipuri de notificări să primești direct pe telefon sau e-mail. De exemplu:
Primești acces la aplicație mobilă atât pentru Android cât și pentru IOS.
Sigur că da, marele avantaj când colaborezi cu noi este că ești acoperit pe orice parte, chiar dacă închirierea pe termen scurt (în regimul hotelier) nu este profitabilă pentru tine sau nu te simți confortabil cu această afacere, oricând poți trece cu proprietatea ta la închirierea clasică (cu luna).
Serviciile noastre de administrare rămân aceleași, puțin modificate pentru administrarea pe termen lung, iar taxa lunara de administrare va fi de 10% din chiria lunară. În plus ori de câte ori un chiriași îți pleacă, noi îți aducem imediat altul fără costuri suplimentare din partea ta!
Află aici mai multe despre administrarea pe termen lung.
Made With Webmy